Miten saan annettua nuorelle opiskelijalle kaiken, mitä hän tältä harjoittelulta haluaa/ mitä tältä harjoittelulta vaaditaan. Minulla on hyvä työpaikka, mutta jos minulta kysytään, niin tämä paikka ei kuitenkaan ole paras mahdollinen oppimisen kannalta. Vanhukset kun ovat niin hyväkuntoisia.
Eilenkään en tahtonut saada unenpäästä kiinni kun mietin vain, mitä kaikkea minun pitää ottaa opiskelijassa huomioon ja miten saisin opetettua hänelle kaiken tarvittavan. Teoriatieto minulla on hallussa mutta käytännön työstä minulla ei juurikaan ole kokemusta. Hänellä on vielä jatkuva näyttö, samanlainen kun minulla oli hohun harjottelussa. Kaikkea hän ei voi minulle kuitenkaan näyttää, osan hän joutuu näyttämään sairaanhoitajalle. Pitää vissiin ottaa vanhat harjotteluhommat esiin ja tutkia niitä että mitä kaikkea sitä pitikään ottaa huomioon. Ei ole kiva jos ohjaaja ei voi antaa kaikkea mahdollista tukea/oppia, jota opiskelija tarvitsisi.
Onneksi minulla on kuitenkin kokeneita työntekijöitä ympärillä, joilta voi kysyä neuvoa, ja hekin osaavat opiskelijaa opastaa tuolla, nyt kun itse en ole töissä paikalla.