Pääsin tuossa kahdelta töistä ja suuntasin suoraan kauppaan (alkoon). Huomenna on vapaapäivä ja lauantaina vasta yöksi meno nii taidan vähä juhlistaa tätä 22 syntymäpäivääni.
torstai, 14. kesäkuu 2012
14.6
Pääsin tuossa kahdelta töistä ja suuntasin suoraan kauppaan (alkoon). Huomenna on vapaapäivä ja lauantaina vasta yöksi meno nii taidan vähä juhlistaa tätä 22 syntymäpäivääni.

Kommentit