Hyvää syntymäpäivää minä! smiley

Pääsin tuossa kahdelta töistä ja suuntasin suoraan kauppaan (alkoon). Huomenna on vapaapäivä ja lauantaina vasta yöksi meno nii taidan vähä juhlistaa tätä 22 syntymäpäivääni.smiley Oon ollu ihan mielissään koko päivän ja töitäki tuli paiskittua tosi paljon ja nopeaan tahtiin. Oon kyllä heränny jo 6 maissa tänään, puoli 7 piti olla jo töissä, mutta ei mua ees väsytä. Ihme kyllä. Nii, ois tarkotus lähtä kaverin kans vähä juhlistaan synttäreitä. Enkä kyllä tiiä että mihin sitä tänään vielä eksyy, toivon vaan että ois mahdollisimman kiva ilta ku oon oottanu tätä päivää taas pari viikkoa. Mutta nii, pitää kait sitä ruveta valmistautuun kohta johonki päin lähtöön. Kunhan kaveriki pääsee töistä ja kertoo illan suunnitelman. Vähä veikkaan että silläki on huomenna vapaapäivä, että ois vaihtanu ku sen piti olla tänään vapaalla, mutta onki ollu aamuvuorossa.