Ajattelin näin illan päälle laittaa vielä muutamia piirustuksia tänne. Oon harrastanu mallista piirtämistä pienestä asti. Mallista on helppo suurentaa A4 tai A3 paperille eri hahmoja. Ilman mallia olen aika huono piirtämään, ei oo sellaista mielikuvitusta että pystyis tuosta noin vaan piirtään jotain. Erilaisia maisemia osaan piirtää ilman malliakin ja joitain pieniä yksityiskohtia. Maalata en osaa ollenkaan. Hiilellä ja vahaväreillä oon piirtäny koulussa, mutta näin kotioloissa piirtelen pelkästään lyijykynällä ja joskus väritän piirrokseni.

Bambin, Rumpalin ja Kukan oon piirtäny kasettikotelon kannesta. Näihin en oo piirtäny varjoja, sekin on ollut vasta harjoittelussa niin on ollut helpompi piirtää ilman varjostamista.

Samoin tämän leijonakuninkaan oon piirtäny kasettikotelon kannesta. Tämä on Leijonakuningas 2:sta. Tässä olen vain hieman käyttänyt varjostusta.

Saksanpaimenkoira. Piirsin tämän yhtenä äitienpäivänä äidilleni äitienpäiväkorttiin. Äidilläni on ollut elämänsä aikana kaks sakemannia ja ottaa vielä jossain vaiheessa kolmannen kunhan aikaa riittää koulutukseen.

Skorpionin piirsin myös äidilleni, tarkoitus on että tämä tulee jossain vaiheessa äidin käsivarteen tatuointina.

Lohikäärmeen oon piirtäny varjostusten kanssa ja ainaki omasta mielestäni onnistuin ihan hyvin.