Onko kellään ollu samaa ongelmaa ku mulla nyt? Oon siis eilisen ja tämän päivän yrittäny vaihtaa tätä napakoruani. Otin sen silloin tammikuun lopussa ja nyt haluaisin vaihtaa korun kun nykyinen koru on pitkähkö... Kun korun nyt on jonku verran kasvanu ulos ja ku se on parantunu nii turvotus on hävinny jo yli kuukausi sitte nii tahtoo olla turhan pitkä tuo nykynen koru. Mulla ois se sininen lyhyempi koru siihen. Mutta siis, oon ite yrittäny aukaista korua, oon jopa pistäny semmoset ratsastushanskat käteen, joissa on kumiset nappulat että ei luista, en kuitenkaan oo korua auki saanu. Ukkoki yritti vääntää korua auki, mutta ei saanut vaikka on paljon vahvempi kuin minä. Ehkä se tässä jonku päivän päästä antaa periksi ja aukeaa... Ei kuitenkaan viittis kokonaan rikkoa jos sattuu että joskus ottaa toisen, tai jos jossain vaiheessa joutuu ottaan pois ja sitte pistää uudestaan nii ois ainaki koru valmiina...