Nonii!
Olin eilen niin väsynyt työpäivän jälkeen, etten jaksanut kirjoitella tuntemuksiani, mutta nyt olen taas täynnä tarmoa.smiley Huomenna ois viimenen perehdytyspäivä ja sunnuntaina vapaata. Nii, onhan tuo paikka hieman erilainen ku se mun aikasempi paikka. Kummassaki paikassa on omat hyvät puolensa, mutta sen voin sanoa että mulle tämä nykyinen paikka on parempi, koska se on rennompi! On enemmän aikaa vanhusten aamutoimille, ja saa välillä itsekin huokaista. Siellä on myös niin hyvänkuntoisia vanhuksia, että kaikkia ei tarvitse edes auttaa, kunhan pitää vain silmällä että kaikki vaatteet on päällä jne. Mutta sairastavat dementiaa, joten eivät voi enää kotona asua. Mutta tuohan onkin, sellainen kodinomainen ja pyritään siihen, että se olisi niinkuin koti, eikä sellainen laitosmainen. Aivan mahtava paikka ja mahtava työporukka!! Toivottavasti saan olla pidempään tuolla kuin pelkästään elokuun puoleenväliin.

Ja sitten mun ylpeydenaihe! Oon saanu pudotettua painoa 5,4 kg ja BMI on 24,6 eli normaalin rajoissa!! Vähä oon tyytyväinen itseeni ja tämä antaa lisämotivaatiota jatkaa eteenpäin. Vielä ois 5 kg puotettava nii olisin mun tavoitteessa. smiley Viimeksi painoin tämän verran yli vuosi sitte. Nii johan tuo oli aikaki ruveta puottaan painoa ettei ihan mee höpöksi koko homma.