Tällä viikolla on tullut oltua töissä 3 päivää ja keskiviikon ja torstain olin vapaalla. Maanantaina ent. pomo oli mulle yrittäny soittaa ja vähä ihmettelin että mitäkäs asiaa sillä pomolla oikein on. No, en saanu sitä kiinni nii lähetin sille sit s-postia. Jospa se maanantaina vastais mulle sitte. Huomenna pitäis mennä vielä aamuvuoroon ja siihen loppuu mun työt tuolla ryhmäperhepäivähoitokodissa. Eihän sitä tiiä vaikka ne vielä ens viikolla sinne soittaa mutta nyt en ainakaan saanut jatkoa työsopimukselle. No, eihän mun tartte olla ku 1½ viikkoa kotona ja sitte alkaa taas toisessa paikassa työt.

Jääkiekkoa oon kattonu melkeinpä joka päivä ainakin yhden ottelun. Ja tietenki kaikki Suomi pelit... Olihan se mahtavaa ku Suomi eilen voitti!!!! Ja pitihän sitä vähä sitte juhlistaakki mutta olin kotona jo ennen 12 ku tänään piti olla taas 10.30 töissä. Huomenna jää eka erä kyllä Suomi - Venäjä pelistä näkemättä ku oon töissä 15.15 asti. Sunnuntaina sitte pitää kattua pronssiottelu ja finaalipeli, oli suomi finaalissa tai ei.

Tänään myös sain itsestäni tarpeeksi ja päätin, että huomenna aloitan karppaamisen loppu kuuksi. Pakko saaha ennen kesää vähä painoa tiputettua nii on sitte rantakunnossa.;) Ja ku oon kuullu että tuo karppaaminen oikeasti puottaa painoa. Se pari viikkoa ei oo mun mielestä paha ja sitte vois vähitellen muuttaa sitä ruokavaliota etttä jonku verran niitä hiilihydraatteja saa enemmän. Mutta ei enää ruokavaliota sellaiseksi mitä se nyt on...