Heippa taas!

Oon ollu viikonlopun yötöissä nii ei oo oikein jaksanu tännekkään kirjoitella. Mutta nyt tuntuu taas että virtaa on nii sais muutaman sanasen tännekki.smiley Viime viikon torstaina oli siis mun synttärit ja lähdin niitä juhlistaan sitte kaupunkiin kaverini ja tämän serkun kanssa. Ilta oli mahtava! Ja suraavan päivän olot oli vielä mahtavammat... No, otin buranan naamariin nii alko elämä kirjastuun huomattavasti, sen jälkeen ei oloja ollut enää yhtään. Ihme lääke tuo burana... Ukko tuli sitte iltapäivästä hakemaan töistä päästyään ja tultiin kotia. Lauantaina lähettiin sitte kattoon rantalentopalloturnausta meijän molempien kotipaikkakunnalle, tai no joo, sinne missä ollaan lapsuutemme vietetty.laugh Mun enot ja yks täti pelas omana joukkueena ja sit toinen täti pelas Rockabilly Ace joukkueessa. Tuo Rockabilly Ace on ravuri, ja mun mielestä hyvä sellainen. Tätini ja sen aviomies omistaa puolet. Siellä meni sit koko päivä ja aurinko paisto, nii sain vähä käräyettyä itteäni. Tosin kyllä rusketuin enemmän ku punastuin.smiley Illasta sitte piti lähtä takas tänne kotio ku 9 piti olla töissä jo. Ensimmäiset yöt tuolla paikassa meni tosi hyvin. EI ollu mitään ongelmaa, mulla kyllä oli opiskelijaki molemmat yöt. Saa nähä miten siellä jaksaa jossain vaiheessa sitte yksin valvoa... Mutta siinäpä ne tärkeimmät asiat taas oli. Nyt oon parilla vapaapäivällä ja aijon nauttia!! Torstaina alkaa sitte 7 päivän työputki.