Oon kyllä tykänny tuosta karppaamisesta.smiley Oon karpannu nyt 6 päivää ja painoa on tippunut vähä reilu 2 kiloa. Saa nähä jatkanko karppausta vielä kun kuu vaihtuu, ensin meinasin että karppaan vain 1.6 asti. Välillä tuntuu siltä kyllä että on jotenki yksitoikkoista tuo ruokavalio, mutta eipä sille mitään voi ja ihan hyvin oon kestäny... Ja kasviksia syön nyt paljo enemmän mitä söin ennen karppaamista (eli en juuri koskaan) Nyt tulee syötyä puoli lautasta päivässä ja sitten se muu, mitä syön vaikka aamupalalla tai iltapalalla. Hauskaa vain kun mieheni taas ei karppaa niin joutuu vähä sooloileen nuitten ruokien kanssa.laugh Mutta ihan hyvin silti menny, alkuviikosta tein meille pihvejä ja sitte ukolle vielä riisiä. Ja hyvinhän tuo näytti maistuvan. Toisena päivänä tein sitten makaroonilaatikkoa kun oli yks suu enempi syömässä, meillä kun tehdään tällä hetkellä kattoremonttia ja mun eno sitä tekee nii pitää seki ruokkia. Tosin itse otin makaroonilaatikkoa tosi vähän, kun makaroonia en saa syödä, ja muutenkin yritin noukkia ruokaani enemmän jauhelihaa... Mutta sitten taas lautaseltani löytyi paljon kurkkua ja lehtisalaattia sekä kanasalaattia, joka on vähän hiilihydraattista. Sitten oon juonu paljo vähän hiilihydraattista jogurttia ja mansikkakeittoa. Lihaa syön sen kerran päivässä lämpimällä ruualla. Ennen söin kaksi lämpimää ateriaa päivässä, mutta nyt se on vähentynyt yhteen kun proteiinit täyttää mahan sen verran hyvin. Myös kananmunia olen syönyt ja ne täyttää tosi nopeasti!!

Sitten mun huolenaihe. Kävin tiistaina ottamassa jäykkäkouristusrokotuksen kun se oli huhtikuun lopussa mennyt vanhaksi. No, tänään rokotuksesta on kulunut kaksi päivää ja käsi on ihan älyttömän kipeä. Hoitaja kyllä laittaessa sanoi että käsi voi olla kipeä, minkä itsekin tiesin, mutta.... Käsi on myös punainen ja erittäin turvonnut ja aivan kuuma, eli selvät tulehduksen merkit. En kuitenkaan itse lähihoitajana oo varma että onko se sittenkään tulehdusta. Punaiset reunat näyttävät sen verran rosoisilta että saattaa olla jopa jokin allerginen reaktio... Mutta päätin sitten että soitan tk:een ja kysäen että pitääkö tulla näyttään. Sain ajan hoitajalle ku ei sekään siellä puhelimen toisessa päässä ollu varma että onko kyseessä normaali paranemisprosessi vai onko nyt sitten jotain muuta.