Mulla on ollu hirveä kriisi siitä kun paino on noussut viimesten vuosien aikana. En oo ikinä ollu ylipainoinen ainakaan BMI:n mukaan, mutta tiedän että keskivartalolihavuutta minulla on, se kulkee suvussa. Äidillä, ja kaikilla äidin sisaruksillakin on aina ollut sellainen pömppö vatsa, kellään ei oo ollu lautavatsaa ja mitä enempi tulee ikää lisää nii painoki sitte nousee. Meillä pappa sairastaa myös kakkostyypin diabetesta, joten senki takia pitäs saada tuota keskivartalolihavuutta pois ja muutenki kiinteytettyä ittiä jonku verran.

Laihaa minusta ei saa ikinä, tai sellaista ns. kapeaa, mutta timmimmässä kunnossa voisin olla, niinku olin sillon ku vielä pystyin urheileen. Urheiluki on rajoittunut jokseenkin tuon polvivamman takia, minulla ku tahtoo polvi lähtä pois paikoltaan ja polven takaa nivuset lähtee pois paikoltaan nii kaikkea liikuntaa ei voi ees harrastaa.

No, tänään sitte siivosin vaatekaappia ja löysin hyllyn perukoilta yhdet farkkuni, jotka ei oo mahtunu jalkaan pitkään aikaan. Ajattelin, että minäpä huvikseen kokeilen että kuin paljo jää napista auki. Yllättyin positiivisesti, kun farkut meniki kiinni!! Oon alkuvuodesta laihtunu semmoset 5 kilogrammaa. En ees muista millon olisin viimeksi nähny puntarissa sellaset lukemat mitä oon nyt muutaman päivän katellu. Ja tuo 5 kg on paljon 3,5 kuukaudessa kun minussa nyt ei hirveästi sitä lähtemistä ookkaan, niinku aikasemmin mainitsin etten oo koksaan ollu ylipainoinen. Kyllä motivoi taas jatkamaan urheilemista ja painonnostoa. 5 kg pitäs vielä saaha pois nii sitte oisin tevoitelukemissa. Eipä sillä, toki voisin olla laihempiki, mutta en usko että tästä kropasta saa sitä painoa putoamaan sen enempää, lihas ku painaa enempi ku läski nii lopulta paino lähtee taas nousuun ku lihakset alkaa kasvaan.